Obchodní centrum s původním názvem Shopping centrum Břeclav přivítalo své první návštěvníky v roce 2000. V roce 2016 změnilo centrum majitele i management a prošlo částečnou revitalizací a přejmenování na Břeclove. V následujícím roce byla nastavena nová strategie v podobě rozmístění prodejen a dalšího navazujícího jednání se strategickými partnery. Cílem centra Břeclove je nabídnout atraktivní mix obchodů a služeb pod jednou střechou v samotném centrum města pro jeho rezidenty. V následujícím kroku je cílem centra vytvořit i příjemné místo k aktivnímu odpočinku, relaxu i obchodním jednání. Od roku 2017 je také postupně investováno do modernizace a vybavení centra.
Obchodní centrum Břeclove má strategicky výhodnou polohu vzhledem k jeho umístění v centru města, nedalekému autobusovému (400 m) a vlakovému nádraží (500 m), které je významným mezinárodním dopravním uzlem.
Budova s pronajímatelnou plochou o velikosti 7.350 m2 je řešena jako čtyřpodlažní objekt. V prvním až třetím podlaží se nacházejí pronajímatelné prostory, ve 4. podlaží je umístěno technologické zázemí. Součástí budovy jsou třípodlažní garáže, které současně s venkovním parkovištěm zajišťují 129 parkovacích míst pro potřeby Shopping Centra.